Askolan Kokoomus vahvisti jälleen ehdokaslistaansa!

Askolan Kokoomus on vahvistanut ehdokaslistaansa kevään kuntavaaleihin. Uusiksi ehdokkaiksi nimettiin Anne Lampinen, Jarkko Jalonen, Matti Pelander sekä Marja-Liisa Ollila. Ehdokkaita on Kokoomuksen listalla nyt 24, mikä on Kokoomuksen kaikkien aikojen suurin määrä Askolassa.

Anne Lampinen on markkinointialan yrittäjä sekä Askolan Yrittäjien puheenjohtaja Särkijärveltä. Yrittäjä Jarkko Jalonen tunnetaan mm. kotieläintilan isäntänä, ja hän tuo myös Juornaankylän mukaan ehdokaslistalle. Vuokraamoesimies Matti Pelander Monninkylästä siirtyy Kokoomuksen riveihin toimittuaan päättyvällä kaudella Keskustan varavaltuutettuna, kunnanhallituksen varajäsenenä sekä rakennus- ja ympäristölautakunnan varapuheenjohtajana. Marja-Liisa Ollila (sit.) on emäntä ja eläkeläinen Tiiläästä.

Olemme todella tyytyväisiä saadessamme tarjota äänestäjille lisää erinomaisia ehdokkaita myös kotikuntamme itäpuolelta, ja saadessamme Matin mukaan tekemään keskustaoikeistolaista kuntapolitiikkaa askolalaisten parhaaksi”, toteaa Askolan Kokoomuksen puheenjohtaja Riku Honkasalo.