Riku Honkasalo palaa Askolan Kokoomuksen ehdokkaaksi

Askolan kunnanvaltuuston ex-puheenjohtaja sekä kuntavaalien 2012 selkeä ääniharava, opetusneuvos Riku Honkasalo lähtee Askolan Kokoomuksen ehdokkaaksi kevään 2021 kuntavaaleissa. ”Pitkältä ulkomaankomennukselta palattuani ja asiaa pitkään harkittuani olen jälleen askolalaisten käytettävissä tilanteessa, jossa koko kuntakenttää muovataan uusiksi. Askolan keskeisten palveluiden säilyminen hyvinvointialueiden myötä ei ole selvää, ja tämä vaatii tinkimätöntä askolalaisten etujen puolustamista. Siitä löytyy runsaasti kokemusta ja näkemystä”. Honkasalo on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri, ja saanut kuntapuheenjohtajasertifikaatin vuonna 2014.

Kategoria(t): Riku Honkasalo, Uutiset. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 Responses to Riku Honkasalo palaa Askolan Kokoomuksen ehdokkaaksi

1. Monni sanoo:

Tämä on hyvä uutinen. Honkasaloa on Askolassa kaivattu takaisin niistä diblomaatin hommista. Järkimies, ei mikään yhden asian vouhottaja. Kyllä Monninkylässä tiedetään kuka meille uuden koulun hommasi. Hyviä ehdokkaita teillä muutenkin, taitaa vaali voitto olla tulossa

2. Petri Hallikainen sanoo:

Hyvä että saadaan tolkkua pitkästä aikaa !.
    On minullakin meriittejä paljon ja toivon että voimme tehdä yhdessä hyvää Askolan puolesta jos valitaan edustamaan. Riku, olenko sinua kasvattanut ?. Nimi tuntuu tutulta mutta isoratas pyörii tyhjää ja niitä on niin paljon.
    Ystävällisin terveisin: Petri Hallikainen PS.

3. Askolan Kokoomus sanoo:

Hei, kiitos kannustuksesta. Olen käynyt kouluni muualla 1980-luvulla, eli käsittääkseni emme ole tavanneet. yt. RH