Kirjoittajan arkistot:Askolan Kokoomus

Askolan Kokoomuksen vastauksia Uusimaa-lehden kyselyihin

Julkaisemme kokonaisuudessaan Askolan Kokoomuksen puheenjohtaja Riku Honkasalon vastaukset Uusimaa-lehden kuntavaaleihin liittyviin kysymyksiin. Itse artikkeli on luettavissa tästä osoitteesta. Mitkä ovat tavoitteenne kuntavaaleissa paikkamäärän suhteen ja millaiseksi arvioit ryhmäsi onnistumisen päättyvällä valtuustokaudella? RH: Tavoittelemme Askolasta uutta sinistä kuntaa Suomen kartalle, eli … Lue loppuun

Kevätkokouksen satoa

Askolan Kokoomuksen kevätkokous järjestettiin 26.4.2021 netissä. Ajankohtaiskatsauksen piti Uudenmaan Kokoomuksen toiminnanjohtaja Janne Pesonen.  Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, sekä täydennettiin koronasyiden vuoksi vajaaksi jäänyttä yhdistyksen hallitusta. Hallitukseen valittiin uusina Kati Ahopelto, Heli Hämäläinen, Jouko Pihlaja, IrinaSalojoki sekä Arttu Virkkunen.

Yhdistyksen kevätkokous ma 26.4. klo 19

Askolan Kokoomus ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään maanantaina 26.4.2021 klo 19 alkaen netissä Jitsi-ympäristössä. Kokousosoitteen saamiseksi jäseniä pyydetään ilmoittautumaan etukäteen puheenjohtajalle, riku (ät) askolankokoomus.fi. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten vuoden 2020 toimintakertomus ja tilinpäätös. Tervetuloa! Hallitus.

Ari Forsberg: Tervetuloa kippariksi, Ilari Soosalu

Askolan kunnanvaltuusto valitsi kokouksessaan 15.3 uudeksi kunnanjohtajaksi Ilari Soosalun. Hän on tällä hetkellä Suomen Kuntaliiton kuntatalous-päällikkö Elinvoima ja talous -yksikössä. Pidin kunnanvaltuuston kokouksessa Ilari Soosalun valinnan puolesta puheen. Askolan kunnan tulevaisuuden kannalta hän oli mielestäni ehdokkaista paras vaihtoehto. Askolan kunta … Lue loppuun

Yritysmyönteinen Askola

Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) julkaisi helmikuussa kahden vuoden välein toimitettavan kuntaranking-tutkimuksen, joka mittaa kuntien vetovoimaisuutta yritystoiminnan kannalta. Yrityskyselyssä painoarvoa laskettiin kuntapäätöksenteon yrityslähtöisyyteen, julkisten yrityspalveluiden saatavuuteen ja osallistumismahdollisuuksille kuntapalveluiden tuotantoon sekä julkisiin hankintoihin. Vaikka Askola ei yltänyt parhaiden alle 50 000 asukkaan seutukuntien … Lue loppuun