Kirjoittajan arkistot:Askolan Kokoomus

Askolan Kokoomus vahvisti jälleen ehdokaslistaansa!

Askolan Kokoomus on vahvistanut ehdokaslistaansa kevään kuntavaaleihin. Uusiksi ehdokkaiksi nimettiin Anne Lampinen, Jarkko Jalonen sekä Matti Pelander. Ehdokkaita on Kokoomuksen listalla nyt 24, mikä on Kokoomuksen kaikkien aikojen suurin määrä Askolassa. Anne Lampinen on markkinointialan yrittäjä sekä Askolan Yrittäjien puheenjohtaja … Lue loppuun

Riku Honkasalo palaa Askolan Kokoomuksen ehdokkaaksi

Askolan kunnanvaltuuston ex-puheenjohtaja sekä kuntavaalien 2012 selkeä ääniharava, opetusneuvos Riku Honkasalo lähtee Askolan Kokoomuksen ehdokkaaksi kevään 2021 kuntavaaleissa. ”Pitkältä ulkomaankomennukselta palattuani ja asiaa pitkään harkittuani olen jälleen askolalaisten käytettävissä tilanteessa, jossa koko kuntakenttää muovataan uusiksi. Askolan keskeisten palveluiden säilyminen hyvinvointialueiden … Lue loppuun

Kategoriat: Riku Honkasalo, Uutiset | 3 kommenttia

Turvallista selausta ja FB-näkyvyyttä

www.askolankokoomus.fi on tästä päivästä alkaen Rapid SSL-suojattu sivusto, jolla selaaminen on sivuston vierailijalle takuuturvattua. Tämän voi tarkistaa osoiterivillä olevasta lukkokuviosta. Sivun osoite on myös muuttunut https-muotoiseksi. Kuntavaalien lähestyessä nostimme nettiin takaisin myös Facebook-sivumme. Poistimme sieltä vanhentuneen sisällön. Uutta tiedotettavaa kuntavaaleihin … Lue loppuun

Jesse Kiili ja Ville Pakarinen Askolan Kokoomuksen ehdokkaiksi

Askolan Kokoomus nimesi kokouksessaan 27.1.2021 kuntavaaliehdokkaiksi seuraavat uudet nimet: Jesse Kiili (18), opiskelija, Korttia ja Ville Pakarinen (37), operaattori, Tiilää. Kaikkiaan Askolan Kokoomus on nimennyt jo 22 ehdokasta 18.4.2021 pidettäviin vaaleihin. Tämä sivuaa ennätystämme vuodelta 1992. Ennätys tullaan rikkomaan lähiaikoina. … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | 1 kommentti

Askolan Kokoomuksen vaaliohjelma 2021-25 ”Pää pystyyn Askola!” on julkaistu

Askolan Kokoomuksen hallitus hyväksyi laajalla ehdokasjoukolla valmistellun vaaliohjelmamme Askolan kunnan kehittämiseksi vuosina 2021-25. Tutustu ohjelmaan kokonaisuudessaan tästä linkistä. Lyhyempään, vaaliesitteisiin tuleviin ydintavoitteisiimme voit tutustua tästä linkistä. Askolan Kokoomuksen vaaliohjelma on askolalaisten Askolassa tekemä, askolalaisten parhaaksi. Kannattaa tutustua!

Mikko Maukonen kunnanhallitukseen ja Heli Hämäläinen valtuutetuksi

Kunnanvaltuusto valitsi 25.1.2021 kunnanhallituksen jäseneksi Mikko Maukosen, paikkakunnalta pois muuttaneen Jari Vettenrannan tilalle. Vettenrannan tilalle kunnanvaltuustoon nousi Heli Hämäläinen. Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin Jouni Vilkki ja varapuheenjohtajaksi Jouko Pihlaja. Askolan Kokoomus onnittelee valittuja!