Rauhallista joulua ja kiitokset vuodesta 2011! Blogissa on uusi päivitys ja Sauli Niinistön presidentinvaalikampanja etenee.

Askolan Kokoomus kiittää jäseniään, kannattajiaan ja kaikkia kuntalaisia sekä tämän sivuston muita lukijoita vuodesta 2011. Toivotamme kaikille onnellista ja rauhallista joulunaikaa!

Askolan kunnallispolitiikan loppuvuosi on ollut repalainen, ja joulurauha toivottavasti yltää tännekin asti. Tämän sivun blogi-osioon on nyt päivitetty Uusimaa-lehdessäkin julkaistu valtuutettu Saga Simelius-Niemisen kirjoitus liittyen kunnanjohtajan erottamisesta tehtyyn aloitteeseen (jota kokoomuslaiset eivät allekirjoittaneet).

Askolan Kokoomus tukee ja tekee vaalityötä varatuomari Sauli Niinistön valitsemiseksi tasavallan seuraavaksi presidentiksi. Linkin kautta voitte ilmoittautua Niinistön julkisiksi tukijoiksi ja myös vapaaehtoisiksi kampanjatyöntekijöiksi.

Päättyvä vuosi 2011 on kokoomuslaisittain ollut valtakunnallisesti ikimuistoinen. Kokoomus on nyt ensimmäistä kertaa maan suurin puolue sekä eduskunta-, että kuntavaaleissa mitattuna. Yli 20 vuoden tauon jälkeen Suomella on kokoomuslainen pääministeri, ja lisäksi Suomella on 56 vuoden tauon jälkeen mahdollisuus saada myös kokoomustaustainen presidentti.

Kokoomuksen kannatus on eduskuntavaalien jälkeisissä mielipidetiedustelussa jatkanut nousuaan. On syytä olettaa, että Kokoomuksen kannatus Askolassakin on entisestään vahvistumassa. Taivaasta tämä nousu ei ole tipahtanut, vaan uskomme sen olevan seurausta johdonmukaisesta, avoimesta ja perustellusta toiminnasta kuntalaisten ja kunnan kaikkien osien hyväksi. Tässä hyvänä ohjenuorana on ollut neljä vuotta sitten päättämämme toimintaohjelma. Nyt olemme laatimassa toimintaohjelmaa seuraavalle nelivuotiskaudelle, ja uusi ohjelma tullaan julkistamaan tällä sivulla kevään 2012 aikana.

Olemme käymässä kohti kuntavaalivuotta, ja Askolan Kokoomuksessa tekemisen meininki vain tiivistyy. Ehdokashankinta on jo käynnistynyt. Ehdokkuudesta kiinnostuneiden kannattaa ehdottomasti ottaa meihin yhteyttä – ellemme satu ehtimään ensin. Pidetään yhdessä huolta siitä, että askolalaisten voimavarat jatkossakin hyödyntävät parhaiten juuri Askolaa ja sen asukkaita!