Runsas puoli vuotta kuntavaaleihin 2021 – lähde kasvattamaan Askolan suurinta valtuustoryhmää!

Korona-arjen keskellä puoli vuotta tuntuu pitkältä ajalta eteenpäin, mutta valmistautuminen kevään 2021 kuntavaaleihin on joka tapauksessa aloitettu. Toivottavaa on, että ne vaalit voidaan käydä jo epidemian jälkimainingeissa. Nyt jos koskaan kaivataan päteviä ja vastuullisia päättäjiä ratkaisemaan lisääntyneen epävarmuuden kotikunnallemme nostamia ongelmia, ja kehittämään kuntaamme myös eteenpäin. Kokoomus ei tunnetusti ole piilotellut näitä haasteita, vaan haluaa tehdä kaikkensa suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan turvaamiseksi ja rakentamiseksi. Myös Askolassa.

Kokoomus on viimeisen 20 vuoden aikana nostanut itsensä Askolassa pienryhmästä valtuuston suurimmaksi ryhmäksi. Emme oleta tämän kehityksen jatkuvan ilman määrätietoista työtä, vaan kaipaamme mukaan kaikenikäisiä ja kaikenlaisista taustoista tulevia uusia ihmisiä, joilla on näkemystä ja halua toimia kotikuntamme parhaaksi. Tarvitsemme siis juuri Sinua! Jos olet miettinyt joskus ehdokkaaksi lähtemistä, nyt on sen aika. Voit lähteä listallemme ehdokkaaksi halutessasi myös sitoutumattomana.

Kenties olemme jo olleet Sinuun yhteydessä, mutta mikäli emme vielä ole ehtineet, ilmoita itsestäsi vaalipäälliköllemme Jouni Vilkille tai jollekin yhdistyksemme hallituksen jäsenelle (kts. hallitus 2020). Kokoomuksen valtakunnallisiin teemoihin voit tutustua osoitteessa https://www.kokoomus.fi/kuntavaalit.

Paikalliset vaaliteemamme hioutuvat loppuvuoden 2020 aikana, ja nyt on hyvä mahdollisuus päästä mukaan vaikuttamaan niihin!  Tässä hieman esimakua edellisistä vaaleista. Tule siis rohkeasti mukaan!