Kuukausittainen arkisto:marraskuu 2020

Vuosikokous ma 30.11. klo 19

(Päivitys 26.11. – Uudenmaan koronarajoitukset vaikuttavat vuosikokouksen järjestämiseen. Lisätietoa asiasta tulossa pikaisella aikataululla). Askolan Kokoomuksen vuosikokous pidetään ma 30.11.2020 klo 19.00 alkaen Askola-Areenalla.  Vuosikokouksen asialistalla ovat kevätkokouksen tilipäätös/vastuuvapausasiat ja syyskokouksen normaalit henkilövalinnat, toimintasuunnitelman ja budjetin hyväksyntä. Koronatilanteesta johtuen kokous järjestetään … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomus jätti valtuustoaloitteet kunnanhallituksen kokousten päätösten välittömästä julkistamisesta sekä kotipihakilpailusta

Askolan Kokoomuksen valtuustoryhmä jätti kunnanvaltuuston kokouksessa 16.11.2020 seuraavat valtuustoaloitteet: 1) Kunnanhallituksen kokousten päätösten välitön julkistus, informoiminen 2) Askolan kotipihakilpailu Aloitteet ovat luettavissa klikkaamalla viereistä linkkiä

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomus nimesi 8 kuntavaaliehdokasta lisää, ehdokkaita jo nyt enemmän kuin viimeksi!

Askolan Kokoomuksen hallitus kokoontui keskiviikkona 11.11 ja nimesi kahdeksan kuntavaaliehdokasta lisää kevään 2021 kuntavaaleihin. Kokoomuksella on jo nyt yhteensä 16 kuntavaaliehdokasta, mikä on jo tässä vaiheessa enemmän kuin edellisissä kevään 2017 vaaleissa! Myös naisten osuus ehdokaslistalla on kasvanut merkittävästi. Ehdokkaiksi … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti