Kuukausittainen arkisto:kesäkuu 2016

Hyvää kesää!

Vuoden 2016 alkupuoli on ollut Askolan poliittisessa elämässä monessa mielessä haastava ja kuluttavakin. Nyt on aika ladata akkuja loppuvuoden haasteita varten. Politiikan syyskausi alkaa Askolassa elokuun alkupuolella kunnanhallituksen kokouksesta. Kunnanvaltuusto kokoontuu jälleen elokuun loppupuolella uuden puheenjohtajansa Antti Ollilan (kok.) johdolla. … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomuksen valtuustoaloite rahastovarojen hyödyntämisestä kunnan kouluolojen parantamiseen

Kokoomuksen valtuustoryhmä jätti kunnanvaltuuston kokouksessa 16.6.2016 valtuutettu Tero Suomisen valmisteleman aloitteen metsäneuvos ja varatuomari Veikko Pohjanpellon testamenttaamien rahastojen mahdollisesta hyödyntämisestä myös lukioon valmistavien opintojen turvaamiseen Askolassa (mukaan lukien alakoulut).

Kategoriat: Tero Suominen, Uutiset | Jätä kommentti

Antti Ollila Askolan kunnanvaltuuston puheenjohtajaksi

Askolan kunnanvaltuusto valitsi 16.6.2016 kokouksessaan yksimielisesti Antti Ollilan (kok.) kunnanvaltuuston puheenjohtajaksi omasta pyynnöstään tehtävän jättäneen Riku Honkasalon seuraajaksi. Askolan Kokoomus onnittelee lämpimästi uutta puheenjohtajaa ja kiittää väistynyttä puheenjohtajaa. Honkasalon valtuuston kokouksessa pitämä puhe on luettavissa tämän sivuston blogissa.

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Ajetaanko Askolan terveyspalveluita alas?

Askolan perusturvalautakunta käsitteli 25.5.2016 kokouksessaan avoimeksi tulleen hammaslääkärin toimen täyttämistä. Perusturvajohtajan valmistelema päätösesitys oli, että perusturvalautakunta jättää täyttämättä kolmannen hammaslääkärin toimen. Kokoomuksen, SDP:n ja Vihreiden yhteistyöllä kunnanhallitus päätti kuitenkin 6.6.2016, että kolmas virka täytetään. Linkistä voit lukea em. valtuustoryhmien yhteisen … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Blogi: Miksi tuen Petteri Orpoa Kokoomuksen puheenjohtajaksi?

Kokoomuksen puoluekokous järjestetään runsaan viikon päästä Lappeenrannassa. Askolan kokoomuslaiset liputtavat puolueen puheenjohtajavaalissa Petteri Orpon puolesta. Tämän sivuston blogissa Riku Honkasalo pohdiskelee, miksi Orpo olisi puolueen, ja ennen kaikkea koko Isänmaan kannalta paras vaihtoehto.

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo | Jätä kommentti