Kirjoittajan arkistot:Ylläpitäjä

Kokoomuksen kevättempaus Kokonniemessä su 17.3. klo 11-14

Tule tapaamaan Uudenmaan Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokkaita! Tarjolla lohikeittoa, kahvia ja pullaa. Lapsille poniratsastusta klo 11-12 ja lapsenmielisille puttauskilpailu. Osallistu Porvoon Kokoomuksen kyselyyn ja voita 100 euron lahjakortti ravintola Sinneen. Paikalla ehdokkaista: Nina Uski, Eero Lehti, Heikki Vestman, Miikka Soivio, Tere Sammallahti, … Lue loppuun

Riku Honkasalo: Monninkylän koulu on Askolan kunnan kohtalonkysymyksiä

Askolan kunnanvaltuusto on viimeisten 10 vuoden aikana päättänyt lukuisia kertoja Monninkylän koulun rakentamisesta tai rakentamatta jättämisestä. Aluksi asiassa väännettiin kunnan  päätaajamien välillä, vaikka ollakseni rehellinen ei Monninkylällä liennyt missään vaiheessa pienintäkään toivoa saada enemmistöä taakseen.  Etenkään kun oman kylän koulu … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti

Eduskuntavaaliehdokkaita Monninkylässä!

Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokkaat Mervi Katainen ja Heikki Vestman ovat tavattavissa Monninkylän Salen edustalla sunnuntaina 10.3.2019 noin klo 12-12.45. Kahvitarjoilua, tervetuloa!

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Laajennettu hallitus ma 28.1.

Askolan Kokoomuksen laajennettu hallitus maanantaina 28.1.2019 klo 18 alkaen Askola Areenan tiloissa.

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Hyvää joulua ja kiitos vuodesta 2018!

Askolan Kokoomus toivottaa hyvää ja rauhallista joulua ! Samassa yhteydessä kiitämme äänestäjiämme, muita tukijoitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta 2018. Askolan Kokoomus on haastavassa toimintaympäristössä toiminut parhaansa mukaan askolalaisten ja kunnan tulevaisuuden puolesta. Jatkamme tätä työtä myös tulevana vuonna 2019, joka … Lue loppuun