Kirjoittajan arkistot:Ylläpitäjä

Kokoomukselle lisäpaikka eduskuntavaaleissa

Lämmin kiitos kaikille Kansallisen Kokoomuksen ehdokkaita Askolassa eduskuntavaaleissa 14.4.2019 äänestäneille ja vaalityötä tehneille! Kokoomus sai vaaleissa 38 kansanedustajaa, lisäten paikkamääränsä yhdellä. Uudenmaan Kokoomus säilytti 9 paikkaansa, ollen vaalipiirin selvästi suurin puolue. Askolassa Kokoomus säilytti hyvin asemansa uusista haastajista huolimatta. Kokoomuslaisista … Lue loppuun

Riku Honkasalo: Monninkylän koulu on Askolan kunnan kohtalonkysymyksiä

Askolan kunnanvaltuusto on viimeisten 10 vuoden aikana päättänyt lukuisia kertoja Monninkylän koulun rakentamisesta tai rakentamatta jättämisestä. Aluksi asiassa väännettiin kunnan päätaajamien välillä, Kirkonkylän kuitenkin ollessa koko ajan niskan päällä. Kunnan edellisen säästöohjelman (2012) sivutuotteena puuhattiin koko kuntaan vain yhtä koulua. … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti

Kokoomuksen vaalibussi ke 10.4. Askolan Kirkonkylässä

Alustavan tiedon mukaan Uudenmaan Kokoomuksen vaalibussi pysähtyy Askolassa Kirkonkylän Salen edustalla keskiviikkona 10.4.2019 noin kello 15 alkaen. Lisätietoja lähempänä. Tervetuloa tapaamaan ehdokkaita ja keskustelemaan ajankohtaisista asioista!

Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokkaat 2019 Uudenmaan vaalipiirissä

Eduskuntavaalit lähestyvät! Kokoomuksen ehdokkaisiin Uudenmaan vaalipiirissä voitte tutustua tässä osoitteessa. Ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona 3.4.2019. Ennakkoäänestyspaikat ja – ajankohdat Askolassa löytyvät tästä linkistä. Varsinainen vaalipäivä on sunnuntai 14.4.2019. Kokoomuksen vaalimainokset ovat nyt ilmestyneet katukuvaan myös Askolassa. Näissä vaaleissa ratkaistaan Suomen suunta … Lue loppuun

Kevätkokous 29.4.2019

Askolan Kokoomuksen kevätkokous järjestetään Terehtöörissä ma 29.4.2019 klo 19 alkaen. Listalla sääntömääräiset asiat ja ajankohtainen poliittinen tilanne niin Askolassa kuin eduskuntavaalien jälkeisessä Suomessakin. Tervetuloa! Hallitus