Kirjoittajan arkistot:Ylläpitäjä

Vuosikokous ma 30.11. klo 19

Askolan Kokoomuksen vuosikokous pidetään ma 30.11.2020 klo 19.00 alkaen Askola-Areenalla.  Vuosikokouksen asialistalla ovat kevätkokouksen tilipäätös/vastuuvapausasiat ja syyskokouksen normaalit henkilövalinnat, toimintasuunnitelman ja budjetin hyväksyntä. Koronatilanteesta johtuen kokous järjestetään hybridikokouksena, jolloin paikan päällä on kohtuullinen määrä osallistujia. Teams-kutsu lähetetään etukäteen pj. Vettenrannalle … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomus jätti valtuustoaloitteet kunnanhallituksen kokousten päätösten välittömästä julkistamisesta sekä kotipihakilpailusta

Askolan Kokoomuksen valtuustoryhmä jätti kunnanvaltuuston kokouksessa 16.11.2020 seuraavat valtuustoaloitteet: 1) Kunnanhallituksen kokousten päätösten välitön julkistus, informoiminen 2) Askolan kotipihakilpailu Aloitteet ovat luettavissa klikkaamalla viereistä linkkiä

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomus nimesi 8 kuntavaaliehdokasta lisää, ehdokkaita jo nyt enemmän kuin viimeksi!

Askolan Kokoomuksen hallitus kokoontui keskiviikkona 11.11 ja nimesi kahdeksan kuntavaaliehdokasta lisää kevään 2021 kuntavaaleihin. Kokoomuksella on jo nyt yhteensä 16 kuntavaaliehdokasta, mikä on jo tässä vaiheessa enemmän kuin edellisissä kevään 2017 vaaleissa! Myös naisten osuus ehdokaslistalla on kasvanut merkittävästi. Ehdokkaiksi … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomuksen ensimmäiset kuntavaaliehdokkaat nimetty

Askolan Kokoomus on nimennyt ensimmäiset ehdokkaansa 18.4.2021 järjestettäviin kuntavaaleihin. (kuvassa Askolan kokoomuslaisia sekä piiritoimiston väkeä Kokoomuksen puoluevaltuuston puheenjohtaja, kansanedustaja Heikki Autton kanssa Askola-areenalla 11.10.2020) Nimetyt ehdokkaat aakkosjärjestyksessä: Ari Forsberg, eläkeläinen Jarkko Inkeroinen, yksikön päällikkö Heli Lemettilä-Luukkonen, lähihoitaja/ensihoitaja Mikko Maukonen, raidemies … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti

Tunnelmia kuntavaalitilaisuudesta Askola-areenalla

Kuntavaalit 2021 lähestyvät, vaalipäivä on 18.4.2020. Askolan Kokoomus virittäytyi vaalitunnelmaan 11.10. Askola-areenalla. Kokoomuksen puoluevaltuuston puheenjohtaja, kansanedustaja Heikki Autto vieraili kertomassa valtakunnanpolitiikan kuulumisista ja puolueen valmistautumisesta tuleviin vaaleihin. Samalla vietiin jälleen kerran askolalaista sanomaa Arkadianmäelle, ja kerrottiin monia positiivisia viestejä Askolasta … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Vaalitapahtuma Askola-areenalla su 11.10.

Askolan Kokoomus järjestää 11. lokakuuta klo 13-14 jäsenilleen ja ehdokkuudesta kiinnostuneille kuntavaalitilaisuuden Askola-areenalla (Linnankoskentie 61 Askola). Vieraaksi Askolaan saapuu Kokoomuksen puoluevaltuuston puheenjohtaja, Lapin vaalipiirin kansanedustaja Heikki Autto. Tule kuulemaan ajankohtaiset terveiset Arkadianmäeltä ja puoluejohdosta sekä kertomaan omat terveisesi.