Kirjoittajan arkistot:Ylläpitäjä

Syyskokous 2.12.2019

Askolan Kokoomus ry:n syyskokous järjestetään Askola-areenan tiloissa (Linnankoskentie 46), ma 2.12.2019 klo 19. Käsitellään sääntömääräiset asiat ja kuullaan poliittinen katsaus sekä kunnallisesta että maakunnallisesta näkökulmasta. Tervetuloa!

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Kunnanhallituksen puheenjohtaja Tero Suomisen puhe Veikko Pohjanpellon rahaston stipendiaateille 11.10.2019 Porvoossa

Askolan kunnanhallituksen puheenjohtaja Tero Suominen tervehti alta löytyvällä puheellaan Veikko Pohjanpellon rahaston stipendiaatteja Porvoossa 11.10.2019. Suomisen puheesta käy myös selkeästi ilmi Askolan Kokoomuksen kanta Pohjanpellon rahaston ja perinnön vaalimiseen sen alkuperäisen tarkoituksen mukaisesti. Erityisesti paikallisessa sosiaalisessa mediassa on ilmeisen tarkoituksellisesti … Lue loppuun

Riku Honkasalo: Monninkylän koulu on Askolan kunnan kohtalonkysymyksiä

(päivitys 10.8.2019): Monninkylän koulun I-vaihe on vihdoinkin päässyt toteutukseen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tätä on odotettu noin 15 vuotta! Kakkosvaiheen pitäisi toteutua heti perään, ja toivottavasti uusia viivästyksiä ei enää nähdä. Kolmosvaihe on myös toteutettava. Sosiaalisessa mediassa on esiintynyt … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti

Kuntapolitiikan syyskausi käynnistynyt

Politiikan syyskausi alkoi Askolassa isojen linjausten ja päätösten merkeissä, kun tulevien vuosien talouden tasapainottamis-toimenpiteet tulivat kunnanhallitukseen ja edelleen kunnanvaltuustoon ke 21.8.2019. Askolan Kokoomuksen syyskausi käynnistyi jo tätä ennen hallituksen kokouksella. Kokoomuslainen vastuullinen ja pitkäjänteinen talouspolitiikka tähtää kunnan talouden elvyttämiseen ja … Lue loppuun

Tero Suominen Askolan kunnanhallituksen puheenjohtajaksi

Askolan kunnanvaltuusto valitsi kokouksessaan 12.6.2019 kunnanhallituksen uudeksi puheenjohtajaksi yrittäjä Tero Suomisen (54). Valtuustokauden alussa tehdyn sopimuksen mukaisesti Suominen vaihtoi paikkaa Jari Vettenrannan kanssa. Vettenranta siis jatkaa kunnanhallituksen jäsenenä, ja siirtyi myös Suomisen paikalle Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajaksi. Askolan Kokoomus onnittelee lämpimästi … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Kokoomus selvästi Suomen suurin puolue eurovaaleissa!

Muistorikkaana sunnuntaina 26.5.2019 käydyissä Euroopan parlamentin vaaleissa Kokoomus saavutti 20,8 prosentin ääniosuuden, ollen Suomen suurin puolue lähes viiden prosenttiyksikön erolla toiseksi suurimpaan. Kokoomuksella on jatkossakin kolme euroedustajaa (joiden äänimäärät Askolassa suluissa): Sirpa Pietikäinen (61), Henna Virkkunen (48) ja Petri Sarvamaa … Lue loppuun