Kirjoittajan arkistot:Ylläpitäjä

Valtuustoaloite Askolan 125-vuotisjuhlavuodesta

Politiikan syyskausi alkoi Askolassa kunnanvaltuuston kokouksella 27.8.2020. Kokouksessa Kokoomuksen ja Kristillisdemokraattien valtuustoryhmä jätti valtuustoaloitteen Askolan kunnan 125-vuotisjuhlavuoden huomioimisesta. Askolan kunta 125 vuotta  – juhlavuoden 2021 toteutusta varten perustetaan juhlatyöryhmä Askolan kunta on perustettu 1.1.1896. Juhlavuoden toimintasuunnitelmaa, tapahtumia ja toteutusta varten … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Kunnanhallituksen puheenjohtaja Tero Suomisen tilinpäätöskatsaus Askolan kunnan vuoteen 2019

Askolan kunnanhallituksen puheenjohtaja Tero Suominen, Kunnanvaltuuston tilinpäätöskokous 15.6.2020 (muutokset puhuttaessa mahdollisia) Arvoisa kunnanvaltuusto, viranhaltijat sekä muut läsnäolijat, käsillämme on nyt kotikuntamme vuoden 2019 tilinpäätös. Pitkän ja puuduttavan koronakevään jälkeen se tuntuu kovin kaukaiselta tuulahdukselta viime vuosikymmeneltä, jolloin kaikki oli vielä … Lue loppuun

Kategoriat: Tero Suominen, Uutiset | Avainsanoina , , , | Jätä kommentti

Vuosi kuntavaaleihin 2021 – lähde kasvattamaan Askolan suurinta valtuustoryhmää!

Korona-arjen keskellä vuosi tuntuu pitkältä ajalta eteenpäin, mutta valmistautuminen kevään 2021 kuntavaaleihin on joka tapauksessa aloitettava. Toivottavaa on, että ne vaalit voidaan käydä jo epidemian jälkimainingeissa. Nyt jos koskaan kaivataan päteviä ja vastuullisia päättäjiä ratkaisemaan lisääntyneen epävarmuuden kotikunnallemme nostamia ongelmia, … Lue loppuun

Koronaviruksen vaikutukset Askolan päätöksentekoon

Suomen siirryttyä koronavirusepidemian vuoksi poikkeusoloihin on Askolan kunnanhallitus 25.3.2020 päättänyt antaa erityistoimivaltaa kunnan viranhaltijoille. Erityistoimivalta on voimassa, kunnes kunnanhallitus toisin päättää. Askolan kunnan korona-tiedotussivut Askolan Kokoomus noudattaa säädettyjä kokoontumisrajoituksia täysimääräisesti. Pidetään itsemme, läheisemme ja lähimmäisemme terveinä ja voitetaan tämäkin uhka … Lue loppuun

Hyvää uutta vuosikymmentä!

Askolan Kokoomus toivottaa kannattajilleen, äänestäjilleen ja askolalaisille yleisesti hyvää uutta vuosikymmentä! Kiitämme myös tuloksekkaasta vuodesta 2019. Politiikan uusi vuosikymmen Askolassa käynnistyy kunnanhallituksen kokouksesta 22.1.2020. Seuraava kunnanvaltuusto kokoontuu 20.02.2020.

Riku Honkasalo: Monninkylän koulu on Askolan kunnan kohtalonkysymyksiä

(päivitys syksyllä 2019): Monninkylän koulun I-vaihe on vihdoinkin päässyt toteutukseen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tätä on odotettu noin 15 vuotta! Kakkosvaiheen pitäisi toteutua heti perään, ja toivottavasti uusia viivästyksiä ei enää nähdä. Kolmosvaihe on myös toteutettava. Sosiaalisessa mediassa on … Lue loppuun

Kategoriat: Kirjoittanut: Riku Honkasalo, Riku Honkasalo, Uutiset | Jätä kommentti