Kirjoittajan arkistot:Ylläpitäjä

Vierailu Eduskuntaan 7.6.2018

Askolan Kokoomus järjestää yhteistyössä Porvoon Kokoomuksen kanssa vierailukäynnin uudistuneeseen Eduskuntataloon. Vierailun ajankohta on torstai 7.6 klo 17.00. Vierailun isäntänä on kansanedustaja Pia Kauma. Mukaan mahtuu noin 10 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset ottaa vastaan Jari Vettenranta joko puhelimeen 050-3794064 tai s-postiin jari.vettenranta(at)borealisgroup.com.

Kevätkokous ke 4.4.2018

Askolan Kokoomuksen kevätkokous järjestetään ke 4.4.2018 klo 19.00 Taidekahvila Terehtöörissä. Käsitellään sääntömääräiset asiat ja keskustellaan ajankohtaisista asioista. Pyrimme saamaan vieraaksi jonkun Uudenmaan kansanedustajista. Tervetuloa!  Hallitus

Ari Forsbergin valtuustoaloite kesäsomettajien palkkaamiseksi Askolan kuntaan

Askolan kunnanvaltuuston puheenjohtaja Ari Forsberg jätti kunnanvaltuuston kokouksessa 27.2.2018 valtuustoaloitteen kesäsomettajien palkkaamiseksi Askolan kuntaan. Aloite on luettavissa seuraavasta linkistä

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Sauli Niinistö jatkaa tasavallan presidenttinä, kiitos äänestäjille!

Sauli Niinistö jatkaa tasavallan presidenttinä toiselle kuusivuotiskaudelle. Askolassa Niinistön kannatus oli vielä hieman valtakunnallistakin suurempi 63,9%, eikä kukaan muista ehdokkaista yltänyt edes 10 prosentin kannatukseen. Askolan Kokoomus teki näissäkin vaaleissa työtä Niinistön uudelleenvalinnan puolesta, ja kiitämmekin lämpimästi kaikkia häntä Askolassa … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Ari Forsberg: Askolassa puhalletaan ”yhteiseen hiileen” ja panostetaan tulevaisuuteen! / Demokratian johtaminen on kunnissa taiturien laji

Askolan uusi kunnanvaltuusto päätti yksimielisesti ensimmäisestä talousarviostaan vuodelle 2018 ja lähivuosien investointisuunnitelmasta. Tämä ei monessakaan kunnassa tai kaupungissa ole onnistunut. On lisätty viime hetkellä äänestyttämällä menoja enemmän ja vähemmän. Haettu kenties poliittisia irtopisteitä. Viimehetken muutokset vaikuttavat sitten ns. ketjuna aina … Lue loppuun

Kategoriat: Uutiset | Jätä kommentti

Askolan Kokoomuksen syyskokouksen valintoja sekä joulutervehdys!

Askolan Kokoomuksen syyskokous järjestettiin 4.12. Terehtöörissä. Kansanedustaja Veera Ruoho piti poliittisen tilannekatsauksen. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Jari Vettenranta. Hallitus jatkaa entisessä kokoonpanossaan vuonna 2018. Askolan Kokoomus toivottaa rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta 2018!

Askolan Kokoomuksen uudet kunnalliset luottamushenkilöt

Uusi vaalikausi on alkanut toden teolla myös Askolassa kesälomakauden jälkeen. Tiedot Askolan Kokoomuksen uusista kunnallisista luottamushenkilöistä on päivitetty tämän sivuston Luottamushenkilöt Askolassa-osioon.